Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

«Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ... ΔΙΑΨΕΥΣΗ» ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟΥ ΑΛΕΞΗ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ...!!!

ΤΑ «ΝΕΑ» ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΠΕΛΑΤΗ ΑΛΕΞΗ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ «ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΟΝ...ΣΥΡΙΖΑ»...!!!

Επανέρχεται σήμερα και ξετινάζει ο Γ.Παπαχρήστος στα ΝΕΑ τον εργατολόγο και Βουλευτή του Συριζα Αλέξη Μητρόπουλο, όχι μόνο με στοιχεία αλλά και με πικρόχολα σχόλια και χαρακτηρισμούς.
Γράφει μεταξύ άλλων:
 *******************
Στην ανακοίνωσή του ο καλός μου πελάτης αναφορικά με το χθεσινό δημοσίευμα της στήλης για την... παράλειψή του να εκδώσει αποδείξεις για την αμοιβή που εισέπραξε από τους κληρονόμους εκλιπόντος εφοπλιστή στις ΗΠΑ... 
*******************
Και παραθέτει 13 έγγραφα στη σειρά, αλλά – φευ! – κανένα που να μοιάζει έστω (είμαι επιεικής στο να είναι κιόλας!) με... απόδειξη...!!! 
*******************
Δεκατρία έγγραφα, επαναλαμβάνω, αλλά ούτε μία... απόδειξη!!! 
*******************
Διάβασα και εγώ τη διάψευση (ο Θεός να την κάνει διάψευση, δηλαδή) του καλού πελάτη της στήλης Αλέξη «είμαι το ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ» Μητρόπουλου, παρότι είμαι και λίγο θυμωμένος μαζί του: 
*******************
δεν μου την έστειλε, αν και εγώ, ως όφειλα, από τις 3 Μαρτίου τον ψάχνω απεγνωσμένα, θα έλεγα, για να μιλήσω μαζί του επί του θέματος.
*******************
«καλά ξεμπερδέματα» με το ΣΔΟΕ, Αλέξη.
*******************
Καντε κλικ στις φωτο και διαβάστε την απάντηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου