Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

O ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ "ΠΑΙΖΕΙ" ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΕ ΣΤIΧΟΥΣ και ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ... GIORGO...!!!

 TO ΠΑΛΙΟ  ΡΕΦΡΕΝ ΠΕΡΙ... "ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ" ΤΟ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ... ΠΙΣΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ...!!!

Γιά κοίτα πού... "ξύπνησε" καί ο Παπαδήμος...!!!
Ακούσατε τί είπε;;;
«Ακούω από διάφορες πλευρές για «κόκκινες γραμμές».

«“Κόκκινη γραμμή”» για μένα είναι η σωτηρία της Χώρας...
Ότι ακριβώς έλεγε και επαναλάμβανε μονότονα ο αποπεμφείς κακήν--κακώς προκατοχός του Πρωθυπουργός, ο Gioorgo.
*--"Γιά την σωτηρία της Χώρας", να κάνουμε θυσίες γιά το Μνημόνιο.
*--"Γιά την σωτηρία της Χώρας", να ξανακάνουμε γιά το Μεσοπρόθεσμο επειδή... απέτυχε το Μνημόνιο.! 
*--"Γιά την σωτηρία της Χώρας", κάθε μήνα νά μας περικόπτουν μισθούς--συντάξεις,   αυξάνουν την φορολογία, τα τιμολόγια των ΔΕΚΟ, επειδή οι αχαϊρευτοι πού μας Κυβερνάνε δεν πέτυχαν τούς στόχους της Τρόϊκας
*--"Γιά την σωτηρία της Χώρας", ξανά από την αρχή, επειδή απέτυχε η συμφωνία της 26ης Οκτωβρίου καί αναπόφευκτα πρέπει να πάμε σε κούρεμα τού χρέους με άγνωστη μέχρι στιγμής επιτυχία, αφού υπάρχει απροθυμία από πλευράς ιδιωτών...
Νά όμως πού πάλι ο Παπαδήμος μας επνέλαβε ως νεόκοπος σωτήρας το ρεφρέν του Gioorgo:
«“Κόκκινη γραμμή”» για μένα είναι η... σωτηρία της Χώρας...!!!
Τί θέλει να μας πεί ο δοτός Πρωθυπουργός καί εκπρόσωπος των δανειστών μας;;;
"Ότι η...σωτηρία της Χώρας είναι συνδεδεμένη με την παραμονή του στην εξουσία επ' αόριστον, όπως θέλουν οι τοκογλύφοι--δανειστές μας και τα "βαποράκια" τους, Πασοκ--Καρατζαφέρης--Ντόρα.;;;
Γιά φαντάσου ο Παπαδήμος, πού συνδέει την σωτηρία της Χώρας με την... αναβολή επ' αόριστον των εκλογών...!!!
Γιά κοιτάτε ποιοί θα μας σώσουνε...
Πρόεδρε της Ν.Δ. η υπομονή έχει και.. όρια...!!!
Αρκετά...

1 σχόλιο:

  1. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ5 Ιανουαρίου 2012 στις 11:13 μ.μ.

    ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΜΟΥ. ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΠΕΡΓΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΩ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΩ.ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΑΩ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΧΩΡΙΣ ΦΑΡΜΑΚΑ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΕΑΝ ΔΕΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ;ΕΑΝ ΕΙΧΑΝ ΛΙΓΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΙΑΚΟΣΙΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή